Skip navigation
Αρχική
Πλοήγηση
Συλλογές
Πλοήγηση με:
Τίτλος
Ιστορικό πλαίσιο
Τόπος
Χάρτης
Πλοήγηση σε "Αρχιτεκτονική"
Επωνυμία
Ιστορικό πλαίσιο
Τόπος
Πλοήγηση σε "Φωτοθήκη"
Τίτλος
Είδος
Μουσείο / Βιβλιοθήκη / Συλλογή
Ομάδα φωτοθήκης
Πλοήγηση σε "Βιβλιοθήκες"
Επωνυμία
Ιστορικό πλαίσιο
Χαρακτήρας
Τόπος λειτουργίας
Πλοήγηση σε "Πρόσωπα"
Όνομα/Προσωνυμία
Ιστορικό πλαίσιο
Ιδιότητα/Αξίωμα
Επάγγελμα
Τόπος δράσης
Πλοήγηση σε "Βιβλιογραφία"
Συγγραφέας
Σχετικά
Επικοινωνία
Ελληνικά
|
English
Εγγραφείτε στις υπηρεσίες:
Ο λογαριασμός μου
Ενημέρωση μέσω
email
Επεξεργασία προφίλ
Περί Βιβλιοθηκών
Πλοήγηση στο Περί Βιβλιοθηκών ανά "
???browse.type.metadata.technique???
": Ξυλογραφία
Πλοήγηση στο Περί Βιβλιοθηκών
0-9
Α
Β
Γ
Δ
Ε
Ζ
Η
Θ
Ι
Κ
Λ
Μ
Ν
Ξ
Ο
Π
Ρ
Σ
Τ
Υ
Φ
Χ
Ψ
Ω
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα:
Ταξινόμηση ανά:
Επωνυμία
Όνομα/Προσωνυμία
Τίτλος
Σε σειρά:
Αύξουσα
Φθίνουσα
Αποτελέσματα/σελίδα:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Συγγραφείς/εγγραφή:
Όλα
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Αποτελέσματα 1 έως 20 από 75
επόμενο >
Τύπος
Τίτλος
Ο Αριστοτέλης (;) διδάσκει.
H πλούσια διακοσμημένη σελίδα τίτλου της ιταλικής μετάφραση των «Ηθικών» του Αριστοτέλη από τον Bernardo Segni.
Ο Ρεγιομοντάνος με αστρολάβο. Ξυλογραφία από την έκδοση: H. Schedel, «Liber chronicarum», Anton Koberger for Sebald Schreyer and Sebastian Kammermeister, Νυρεμβέργη, 1493.
Γενική άποψη του Όρους Σινά.
Άγιος Ιερώνυμος, «Vita et Epistole».
Ο Άγιος Ιερώνυμος στο στούντιο του, αφαιρεί αγκάθι από το πόδι λιονταριού.
Η στέψη του Ερρίκου Η΄ και της Αικατερίνης της Αραγωνίας με τα εραλδικά τους σύμβολα: το Ρόδο των Τυδώρ και το Ρόδι της Γρανάδας.
Τυπογραφικό σήμα του Kelmscott Press.
Ο Πίκο ντέλλα Μιράντολα.
Pico della Mirandola, «Epistole».
Ο καρδινάλιος Βησσαρίων.
Παρίσι. Ξυλογραφία από την έκδοση: H. Schedel, «Liber Cronicarum», Νυρεμβέργη, A. Koberg, S. & S. Kammermeister, 1493.
Ο Μάρκος Μουσούρος.
Ο Φραγκίσκος Πετράρχης.
«Ψαλτήριον».
Αριστοτέλης.
Ο Λέανδρος διασχίζει κολυμπώντας τον Ελλήσποντο, υπό το βλέμμα της Ηρώς, μεταξύ των πόλεων Σηστού και Αβύδου.
Η πρώτη εμφάνιση του μετέπειτα σήματος του Αλδινού εκδοτικού οίκου με το δελφίνι και την άγκυρα («Υπνερωτομαχία», Βενετία 1499). Στο κείμενο διαβάζουμε το απόφθεγμα του Άλδου στα λατινικά και τα ελληνικά: «Semp festina tarde (Αεί σπεύδε βραδέως)».
Ο Ιωάννης Αργυρόπουλος.
Η πρόσοψη του οχυρωμένου παλατιού της παπικής έδρας στην Αβινιόν. Ξυλογραφία του Δημητρίου Γαλάνη, 1914.